Przejdź do Hostel
Rezerwuj online Rezerwuj
Gwarancja najniższej ceny

FAQ

  1. Dobranoc Apartamenty
  2. O Nas
  3. FAQ
Kup Voucher

Nasze zasady w skrócie WSZYSTKO, O CO CHCIAŁBYŚ ZAPYTAĆ

Naszą ofertę budujemy tak, aby zapewnić Państwu komfortowy pobyt oraz poczucie niezależności. Tę stronę stworzyliśmy po to, aby odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania.

Szczegóły dotyczące wyposażenia pokoju, kwestie związane z lokalizacją i dojazdem, zameldowaniem i wymeldowaniem – wiemy, że nurtują Państwa różne pytania. Jeśli poniższa lista ich nie wyczerpuje, prosimy o kontakt z Recepcją.

F.A.Q.

 Czy Aparthouse Dobranoc Stare Miasto posiada parking?​​​

Aparthouse DOBRANOC dysponuje miejscami parkingowymi na ternie obiektu. Opłata za dobę wynosi 35 PLN. Parking jest monitorowany oraz zamykany. Aby uzyskać więcej informacji nt.  parkingu zapraszamy do kontaktu z recepcją.

W jaki sposób mogę dotrzeć do obiektu?

Obiekt znajduje się w centrum miasta w odległości 20 min pieszo od dworca głównego PKP . Najłatwiej jest więc dojść pieszo. Więcej informacji w zakładce LOKALIZACJA. Do obiektu ze stacji PKP Poznań Główny można dojechać tramwajem numer 8, bądź autobusem 51 i wysiąść na przystanku Małe Garbary. Z lotniska najszybciej dostać się taksówką. Jeśli jednak zdecydowaliby się Państwo na komunikację miejską, należy wsiąść w autobus 48, bądź 77 przy hali przylotów wysiąść na przystanku Rondo Kaponiera i dojechać do hotelu autobusem 63, bądź tramwajem 8 – przystanek to Małe Garbary.

Czy można przyjechać z dziećmi / dostawić łóżko w pokoju?

Tak, zapewniamy dodatkowe łóżeczko dla dziecka do czwartego roku życia bez dodatkowych opłat.

Jak anulować rezerwację?

Skontaktuj się z naszą obsługą przez email info@dobranochostel.pl

O której mogę się zameldować / muszę się wymeldować? 

Zameldowanie od 14:00, wymeldowanie do 11:00. Jeśli potrzebujesz zameldować się wcześniej lub wymeldować się później – skontaktuj się z naszymi Recepcjonistami. Zrobimy co w naszej mocy, aby pozwolić Ci cieszyć się pobytem w DOBRANOC dłużej. Nasza recepcja jest czynna 24h  przy ul. Strzeleckiej 20. W przypadku zameldowania w godzinach nocnych, a w szczególności po godzinie 6.00 rano następnego dnia – prosimy o kontakt z recepcją. W przypadku braku kontaktu – po godzinie 6.00 rano rezerwacja zostanie anulowana.

Jakie udogodnienia znajdują się w pokoju?

Wszystkie pokoje zostały wyposażone w łazienki z prysznicem oraz stanowiska do pracy. W pokojach znajdują się 40-calowe smart telewizory LED z multimedialnym centrum rozrywki. Każdy pokój wyposażony został w zasłony 100% zaciemniające, szybki bezprzewodowy internet WiFi, wysokiej klasy łóżka i antyalergiczne materace kieszeniowe. Dotykowo zestaw powitalny do parzenia kawy lub herbaty. 

Czy można zabrać psa do obiektu?

Tak, u nas psy są mile widziane, a ich pobyt nie wiąże się z dodatkowymi opłatami (z wyjątkiem kosztów wynikających z ‘sytuacji awaryjnych’ spowodowanych przez psa).

Czy pościel i ręczniki są wliczona w cenę? 

Pościel i ręczniki są oferowane za darmo i są wliczona w cenę noclegu. Udostępniamy łóżka pościelone i powleczone w czystą hotelową pościel. Wymiana pościeli możliwa jest co 7 dni.

Czy obowiązuje limit wiekowy dla gości?

Nie, limit wiekowy nie obowiązuje. Istnieją jednak zasady dotyczące osób nieletnich, które muszą przebywać w obiekcie w towarzystwie pełnoletnich opiekunów. Natomiast pobyt dzieci do lat 3 jest bezpłatny.

Ile kosztuje taxi z Dworca Głównego do obiektu?

Taksówka z dworca Poznań Główny wynosi około 15 PLN. Zapytaj recepcje o kod rabatowy na 20% zniżki.

Czy muszę dokonywać rezerwacji przed przyjazdem? Jeśli tak, to w jaki sposób mogę to zrobić?

Wcześniejsza rezerwacja jest wymagana. Jeżeli jednak dysponujemy wolnymi miejscami noclegowymi, można zameldować się bez wcześniejszej rezerwacji. Rezerwacji noclegu w naszym obiekcie można dokonać telefonicznie, osobiście, mailowo, online. Wszystkie dane kontaktowe znaleźć można na naszej stronie internetowej w zakładce KONTAKT.

Gdzie znajdę najlepszą cenę za pokój?

Wszystkie najlepsze ceny znajdziesz na naszej stronie internetowej albo bezpośrednio w obiekcie. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z Recepcją przez info@dobranochostel.pl

Dlaczego sam/a muszę się zameldować?

Nasz system został opracowany tak, aby goście mogli zaoszczędzić swój czas. Samodzielne zameldowanie pozwala uniknąć czekania w kolejce i zajmuje jedynie około 30 sekund!

Czy w dniu wyjazdu możemy pozostać dłużej w pokoju niż do godziny 11:00?

Przedłużenie pobytu i późniejsze wymeldowanie z pokoju musi być uzgodnione z recepcją. Opcja ta jest możliwa za dodatkową opłatą.

Czy możemy przechować bagaż przed zameldowaniem i po wymeldowaniu?

Jedna sztuka bagażu na osobę może być za darmo przechowana w dniu przyjazdu od godziny 8.00 rano, a w dniu wyjazdu do godziny 22.00 wieczorem tylko na ternie Hostelu przy ul. Strzeleckiej 20.

Czy na miejscu jest recepcja?

Recepcja całodobowa znajduje się na ul. Strzeleckiej 20. Po opłaconej rezerwacji przed przyjazdem goście otrzymają wiadomość e-mail ze specjalnymi instrukcjami dotyczącymi zameldowania oraz kodami dostępu. Po więcej szczegółów należy skontaktować się z recepcją.

Czy mogą Państwo zamówić dla nas taksówkę?

W celu zamówienia taksówki wystarczy zgłosić prośbę recepcji.

Czy można palić w pokoju?

Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz innych używek. Osoby naruszające ten zakaz mogą liczyć się z karami finansowymi.

Czy jest możliwość przechowania rowerów?

Rowery można za darmo przechowywać przed budynkiem tutaj dysponujemy stanowiskami do przymocowania rowerów. Przechowywanie rowerów wewnątrz budynku nie jest możliwe.

newsletter

Zapisz się na nasz newsletter.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij